Tuesday 5 June 2012

Rumah Idaman Ku




Cantikkan rumah kat atas ni??? Mungkin ada yang berpendapat bahawa rumah tu terlalu simple... Tapi sebenarnya simple itu adalah gaya aku...

Rumah ini juga antara angan2 untuk aku miliki.

 

Banglo 1 tingkat, Luas, Lengkap dengan Kolam Renang,

 

Sesuaila dengan aku yang sudah berkeluarga besar ni. HeHeHe...

 

Bilela agaknyer ek???

 

 

Aku akan Share kan jugak antara gambar2 rumah yang menarik untuk U olls tengok...

(Jangan Berangan mcm aku gak dah la...)




                                                    Ala2 Fairy Tale Gitu


                                                       

                                                          Tik Tok Teko



              HaHa.. Kera Pun Belum Tentu Nak Berumah Mcm Ni






No comments:

Post a Comment